Kurtso onetan hainbat gauza egin ditugu:

Lehenengo ebaluaketan, blog hau sortu nuen, eta gauza berriak idatzi nuen. Taldeka ordenagailu bat martxan jarri genuen, eta txosten bat sortu eta egin genuen. Lan horretan, egun asko egon ginen zeren eta gauzak lapurtu ziguten baina azkenik lortu genuen lan hori amaitzea.
Bigarren ebaluaketan, virus bat sortu genuen , asko kostatu zidan virusa sortzea, tutorial asko ikusi nuen eta saiakera asko egin nituen.Virusaren ostean, aurreko lanaren eta txostena Blog-era igo nuen. Ordenagailuaren atalak aztertu genuen eta gero haren definizioak idatzi genuen.
Hirugarren ebaluaketan beste lan bat egiten hari gara, baina oraindik ez dugu amaitu. Raspberry Pi batekin Time-lapse bat egiten hari gara. Talde batean bi taldetan gaude, talde batek, Time-lapsea egiten hari da eta beste taldea Web horri bat, Time-lapseari buruzko gauza guztiak.
Web orria ez dugu amaitu horaindik, baina ez zaigu asko falta.

Nire ondorioa kurtso osokoa, gauza berriak ikasi dudala, izen berriak ikasi ditut, adibides Rasbyan etab... Eta kurtso on bat izan da.

Comentarios

Entradas populares de este blog

CANCIÓN NUEVA

TXOSTEN DE UN ORDENADOR