TXOSTEN DE UN ORDENADOR
antes de todo este trabajo quiero decir que hay un pequeño problema con algunas imagenes que no consigo insertarlas aquí
Ikasleak
|
Gaiaren
datuak
|
Ane
diez |
|
Irina
de dios |
|
Marcelo
Quiroga |
|
Josu
iriondo |
|
|
|
|
|
|
|
ORDENADOREA
Ekintza
honen bitartez, PROBLEMA EBAZPENEN metodología zertan datza ikusiko
dugu; Burututako prozesua txosten baten bitartez azaltdu behar da.
Horretarako, erronka honetan egindako guztiak azaldu behar dituzue
modu laburrean(Irudiak erabili daitezke) eta hauek dira jarraitu
behar diran hurratsak:
|
1.1
PLANTEAMENDUA
|
El
objetivo de este trabajo es conocer las distintas partes del
ordenador y conocer su funcionamiento. El ejercicio consta de dos
partes:
|
1.2.
ZEHAZTAPENAK ETA BALDINTZAK
|
Condiciones
y características que debe cumplir la solución:
|
1.3
BILAKETA/ANALISIA
|
(ERABILITAKO
BIBLIOGRAFÍA)
Problemaren
hainbat soluzio:
|
|
2.1
IDEIAK ZEHAZTEN
|
(ZEIN
ARAZO ANTZEMATEN DIRA ETA NOLA EBATSIKO DIRAN)
Proiektu
hau hasi genduenetik orain arte, hiru ordenagailu erabili ditugu.
-lehenengoa
ordenagailua, hiru egunetan zehar landu genuen baina azkenean,
pantaila eta torrea ez zirenez konektatzen, ordenagailua algdatu
genuen.
-bigarren
rdenagailua, ordea, lehenengo klasean pieza bilatu piztu eta ondo
funtzionatzen zuen. Hurrengo hiru klasetan Windows eta Linux
deskargatu genituen ordenagailu berberan. baina hurrengo egun
batean, pieza asko lapurtu zizkigun eta ezin izan genuen berriz
ere konpondu.
-hirugarren
ordenagailua, asko ere arinago martxan jarri genuen eta orainarte
ondo dabiltza.
|
2.2
IRUDIKAPEN GRAFIKOA
|
ATALAK
|
FUNTZIOA
|
BENTILAGAILUA |
|
PLAKA
BASEA |
|
ENERGIA
ORNIDURA |
|
PROZEZAGAILUA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Instalatu
behar izan dugun Hardwarea
ATALAK
|
FUNTZIOA
|
DISKO
GORORRA |
|
RAM
MEMORIA |
|
PCL-A |
|
IRAKURGAILUA |
|
TARJETA
GRAFIKA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ordenador
Portuak: Identifica los puertos que dispone el equipo que habéis
configurado.
|
3.1
DENBORAK, LAN BANAKETAETA BALIABIDEEN BILAKETA
|
(DENBORAK
NOLA ANTOLATU DEN LANA ETA)
Con
el fin de controlar y organizar mejor el tiempo se ha elaborado
el siguiente cronograma para realizar el ejercicio:
DÍA
1: (2017/09/2)
DÍA
2: (Fechas)
Hacer
un texto no muy detallado de los dias
|
Lehenengo
egunean, ordenagailuak zekarren piezak apuntatu eta Marcelori
galdetuz falta zirenak apuntatu genituen. Hurrengo egunean disko
gogorra, prozesadorea, ram memoria eta konektatu ostean pantaila
ez zenez konektatzen, soluzio bat topatzen hasi ginen. Klasearen
amaieran, ondorio bat atera genuen; ondorioa, ez genekiela zelan
konpondu arazo hori izan zen. Hurrengo egunean, Jon-i galdetu
genion eta berak ere ez zekienez zelan konpondu, interneten
begiratzen hasi ginen. Klasearen amaieran, gure bigarren
ordenagailua eman zigun. Hurrengo egunean disko gogorra,
prozesagailua, RAM memoria, eta memoria grafikoak jarri
genizkion, baina denbora aurrera egin zuenez, ez genuen
denborarik izan konprobatzeko ondo zihoala. Hurrengo egunean,
ordenagailua konektatu eta ondo zihoala ikusi eta gero,
interneten hasi ginen bilatzen zelan instalatu Linux Windows-en.
Hurrengo egunean, Linux Windowsen instalatu genuen eta Irina ez
zenez etorri, beste egunetan baino arinago hasi ginen batzen.
Hurrengo egunean, klasera etortzerakoan, konturatu ginen pasaden
egunean jarritako pieza asko, norbaitek lapurtu zizkigula. Jonek
hori ikusi eta gero, pieza berriak jartzeko esan zigun eta
klasean zeuden piezak ez zutenez gure ordenagailurako balio,
Jon-i esan genion, eta berak hurrengo egunean lagunduko gintuela
esan zigun. Ordenagailua ikusi zuen eta pieza asko probatu
ondoren, gure hirugarren ordenagailua eman zigun. Praktika handia
geneukanez, piezak oso azkar jarri genizkion. Ordenagailua gorde
eta klasera bueltatu ginen. Hurrengo egunean, Irinak eta anek
|
|
4.1
ERABILITAKO TRESNAK, KONPONKETAK
|
ESQUEMA
DE PASOS Y HERRAMIENTAS:
PRUEBAS
DE FUNCIONAMIENTO Y AJUSTE:
|
4.2
SEGURIDAD E HIGIENE
|
|
|
Dejar
vacio sin nada
|
5.1
PROIEKTU TEKNIKOA
|
(CONTAR
EL RESULTADO FINAL Y HACER UN BREVE RESUMEN DEL PROCESO) (TIEMPO
QUE SE HA TARDADO, HA SIDO FÁCIL, SE HA LOGRADO EL OBJETIVO QUE
SE TENIA…).
|
5.2
ONDORIOAK
|
En
términos generales la reparación…
Ha
resultado ser una experiencia muy interesante porque…
Hemos
aprendido a…
El
trabajo en grupo…
El
ejercicio nos ha servido, también, para aprender a organizar el
tiempo…
Por
otro lado, se ha solucionado el problema…
|
Proiektu
hau aurkeztu zigutenean, esperientzia oso aspergarria izango zela
pentsatu genuen, zeren eta, normala denez, inori ez zaio gustatzen
ordenagailu bate edo horrelakorik. Hasieran, arazo asko izan genituen
lehen ordenagailuarekin. Aldatzen dugu eta geneuzkagun-aren arabera
pieza guztiak eta pizten zuen , hainbat pieza lapurtu zizkiguten,
zein bukatu ezin izan genuen, piezak berriro jarri ondoren, pizten ez
zigunez gero.
Azkenik
lana ez zen gaitzitu, piezak ez balute lapurtu soilik gai honetan,
gehiago iker genezakeela. Ubuntux-a ulertzea kostatu zen, eta ezin
izan genuen ezer deskargatu ordenagailu hartan.
laguntz-a bezala talde ona
bezala batzuk beste batzuetara lan egiten dugu horrela ordenagailu
bat igotzea bezala ulertzea , piezak etab.
Comentarios
Publicar un comentario