TXOSTEN DE UN ORDENADOR

antes de todo este trabajo quiero decir que hay un pequeño problema con algunas imagenes que no consigo insertarlas aquí
Ikasleak
Gaiaren datuak
Ane diez


Irina de dios


Marcelo Quiroga


Josu iriondo















ORDENADOREA

Ekintza honen bitartez, PROBLEMA EBAZPENEN metodología zertan datza ikusiko dugu; Burututako prozesua txosten baten bitartez azaltdu behar da. Horretarako, erronka honetan egindako guztiak azaldu behar dituzue modu laburrean(Irudiak erabili daitezke) eta hauek dira jarraitu behar diran hurratsak:

  1. PROBLEMA EZAGUTZEN
1.1 PLANTEAMENDUA
El objetivo de este trabajo es conocer las distintas partes del ordenador y conocer su funcionamiento. El ejercicio consta de dos partes:

  • En primer lugar, se deben identificar físicamente cada una de las piezas que constituyen el aparato. Para ello, se dispondrá de un ordenador.

  • En segundo lugar, y una vez identificadas las partes, debe ponerse el ordenador en marcha y detectar los fallos que impiden su correcto funcionamiento.

1.2. ZEHAZTAPENAK ETA BALDINTZAK
Condiciones y características que debe cumplir la solución:
  • Que el ordenador funcione y se le pueda instalar un sistema operativo.
  • Presentar todos los documentos y herramientas que se necesiten para realizar el ejercicio:
  • Dibujos, croquis, planos y despiece, enlaces…
  • Memoria de especificaciones técnicas, materiales, pasos a seguir para fabricación y montaje.

1.3 BILAKETA/ANALISIA

(ERABILITAKO BIBLIOGRAFÍA)
Problemaren hainbat soluzio:
  • Videoak
  • Foroak
  • Liburuak
  • Tutorialak
  • Webguneak
  • Etc.
  • Klaseko problemak ebazteko ez dugu web orririk erabili .




  1. PLANIFIKAZIOA
2.1 IDEIAK ZEHAZTEN

(ZEIN ARAZO ANTZEMATEN DIRA ETA NOLA EBATSIKO DIRAN)
  1. Identifikatu beha dira …
  2. Zergaitik ez dabilen ordenadorea …
  3. Oinarrizko plaka….
  4. Disko gogorra…
  5. E.a..
Proiektu hau hasi genduenetik orain arte, hiru ordenagailu erabili ditugu.
-lehenengoa ordenagailua, hiru egunetan zehar landu genuen baina azkenean, pantaila eta torrea ez zirenez konektatzen, ordenagailua algdatu genuen.
-bigarren rdenagailua, ordea, lehenengo klasean pieza bilatu piztu eta ondo funtzionatzen zuen. Hurrengo hiru klasetan Windows eta Linux deskargatu genituen ordenagailu berberan. baina hurrengo egun batean, pieza asko lapurtu zizkigun eta ezin izan genuen berriz ere konpondu.
-hirugarren ordenagailua, asko ere arinago martxan jarri genuen eta orainarte ondo dabiltza.

2.2 IRUDIKAPEN GRAFIKOA


















ATALAK
FUNTZIOA
BENTILAGAILUA


PLAKA BASEA


ENERGIA ORNIDURA


PROZEZAGAILUA




























Instalatu behar izan dugun Hardwarea
ATALAK
FUNTZIOA
DISKO GORORRA


RAM MEMORIA


PCL-A


IRAKURGAILUA


TARJETA GRAFIKA


























Ordenador Portuak: Identifica los puertos que dispone el equipo que habéis configurado.








  1. PLANIFIKAZIOA
3.1 DENBORAK, LAN BANAKETAETA BALIABIDEEN BILAKETA

(DENBORAK NOLA ANTOLATU DEN LANA ETA)

Con el fin de controlar y organizar mejor el tiempo se ha elaborado el siguiente cronograma para realizar el ejercicio:
DÍA 1: (2017/09/2)

  • __ minutos: Que se hace y quien lo hace.
  • __ minutos: Que se hace y quien lo hace.
  • __ minutos: Que se hace y quien lo hace.
DÍA 2: (Fechas)

  • __ minutos: Que se hace y quien lo hace.
  • __ minutos: Que se hace y quien lo hace.
  • __ minutos: Que se hace y quien lo hace.
Hacer un texto no muy detallado de los dias
Lehenengo egunean, ordenagailuak zekarren piezak apuntatu eta Marcelori galdetuz falta zirenak apuntatu genituen. Hurrengo egunean disko gogorra, prozesadorea, ram memoria eta konektatu ostean pantaila ez zenez konektatzen, soluzio bat topatzen hasi ginen. Klasearen amaieran, ondorio bat atera genuen; ondorioa, ez genekiela zelan konpondu arazo hori izan zen. Hurrengo egunean, Jon-i galdetu genion eta berak ere ez zekienez zelan konpondu, interneten begiratzen hasi ginen. Klasearen amaieran, gure bigarren ordenagailua eman zigun. Hurrengo egunean disko gogorra, prozesagailua, RAM memoria, eta memoria grafikoak jarri genizkion, baina denbora aurrera egin zuenez, ez genuen denborarik izan konprobatzeko ondo zihoala. Hurrengo egunean, ordenagailua konektatu eta ondo zihoala ikusi eta gero, interneten hasi ginen bilatzen zelan instalatu Linux Windows-en. Hurrengo egunean, Linux Windowsen instalatu genuen eta Irina ez zenez etorri, beste egunetan baino arinago hasi ginen batzen. Hurrengo egunean, klasera etortzerakoan, konturatu ginen pasaden egunean jarritako pieza asko, norbaitek lapurtu zizkigula. Jonek hori ikusi eta gero, pieza berriak jartzeko esan zigun eta klasean zeuden piezak ez zutenez gure ordenagailurako balio, Jon-i esan genion, eta berak hurrengo egunean lagunduko gintuela esan zigun. Ordenagailua ikusi zuen eta pieza asko probatu ondoren, gure hirugarren ordenagailua eman zigun. Praktika handia geneukanez, piezak oso azkar jarri genizkion. Ordenagailua gorde eta klasera bueltatu ginen. Hurrengo egunean, Irinak eta anek


  1. FABRIKAZIOA/KONPONKETA
4.1 ERABILITAKO TRESNAK, KONPONKETAK
ESQUEMA DE PASOS Y HERRAMIENTAS:
  • Maquinaria: (Las que se ha utilizado). Ordenador, impresora, etc.
  • Herramientas: (Las que se han utilizado). Destornillador, lápiz, papel, etc.

PRUEBAS DE FUNCIONAMIENTO Y AJUSTE:
  • Se prueba el ordenador, para ver si cuenta con un funcionamiento adecuado. En el proyecto se observa un PROBLEMA….CONTAR EL PROBLEMA Y BUSCAR UNA SOLUCIÓN.

  • Se vuelve a probar el ordenador, para ver si cuenta con un funcionamiento adecuado. Sigue sin funcionar…CONTAR EL PROBLEMA Y BUSCAR UNA NUEVA SOLUCIÓN

  • Así hasta que se consiga poner en marcha el ordenador.

  • Por otro lado, deben realizarse todas las mejoras que se consideren necesarias en la misma. CONTAR MEJORAS


4.2 SEGURIDAD E HIGIENE
  • Durante la elaboración de estas actividades se han cumplido todas las normas de seguridad del aula expuestas por el profesor el primer día de clase y expuestas en el tablón del aula y en cada una de las herramientas de uso común.
  • Además, el material se ha utilizado de forma ordenada y se ha recogido al finalizar cada una de las actividades.
  • Se han tratado de utilizar las maquinas y herramientas con la mayor responsabilidad y cuidado.

Dejar vacio sin nada

  1. EBALUAZIOA/ANALISIA
5.1 PROIEKTU TEKNIKOA

(CONTAR EL RESULTADO FINAL Y HACER UN BREVE RESUMEN DEL PROCESO) (TIEMPO QUE SE HA TARDADO, HA SIDO FÁCIL, SE HA LOGRADO EL OBJETIVO QUE SE TENIA…).

  1. El ordenador ha sido reparado según las indicaciones…
  2. El proceso se ha realizado…
  3. El sistema operativo funciona…

5.2 ONDORIOAK
En términos generales la reparación…
Ha resultado ser una experiencia muy interesante porque…
Hemos aprendido a…
El trabajo en grupo…
El ejercicio nos ha servido, también, para aprender a organizar el tiempo…
Por otro lado, se ha solucionado el problema…
Proiektu hau aurkeztu zigutenean, esperientzia oso aspergarria izango zela pentsatu genuen, zeren eta, normala denez, inori ez zaio gustatzen ordenagailu bate edo horrelakorik. Hasieran, arazo asko izan genituen lehen ordenagailuarekin. Aldatzen dugu eta geneuzkagun-aren arabera pieza guztiak eta pizten zuen , hainbat pieza lapurtu zizkiguten, zein bukatu ezin izan genuen, piezak berriro jarri ondoren, pizten ez zigunez gero.

Azkenik lana ez zen gaitzitu, piezak ez balute lapurtu soilik gai honetan, gehiago iker genezakeela. Ubuntux-a ulertzea kostatu zen, eta ezin izan genuen ezer deskargatu ordenagailu hartan. laguntz-a bezala talde ona bezala batzuk beste batzuetara lan egiten dugu horrela ordenagailu bat igotzea bezala ulertzea , piezak etab.

Comentarios

Entradas populares de este blog

CANCIÓN NUEVA